fredag den 23. november 2012

Av min tand!

Efter 5 dages konstant smerte i min kindtand, besluttede jeg endelig at gå til tandlæge torsdag D. 15. November. Cuba har et rigtig godt sundhedsvæsen, så jeg følte mig rimelig sikker. Desuden havde jeg haft så ondt, at jeg følte det ikke kunne blive værre.... Det kunne det!! Min rumbo var heldigvis med til at holde mig hånden hele vejen igennem. Tandlægen var ikke helt sikker på hvad der var galt, så hun startede bare med at bore i tanden og mente ikke jeg behøvede bedøvelse. Jeg bed derfor smerten i mig, indtil hun kom lang nok ned til at tårnene begyndte at trille. Så fik jeg en hel masse bedøvelse og fik taget et røgtenbillede. Jeg kunne dog stadig mærke min tand meget tydeligt. Jeg accepterede dog efter tre sprøjter bedøvelse, at der ikke var noget at gøre. Hun borede videre hele vejen igennem min tand, da hun ønskede at komme ned til nerven. Da hun så kom derned, stak hun en tynd nål ned for at få fat på nerven. Jeg har aldrig oplevet nogen lignende smerte i hele mit liv!! Men følte stadig at hun havde styr på det. Efter en halv times indgreb, stod hun pludselig med et lille stykke kød af en art, hvorefter hun sagde: her har jeg din nerve. Den er død og derfor har du haft så ondt. Jeg har nu taget den ud, så din tand burde få det bedre nu.

Jeg har ikke så meget nyt for denne uge, da jeg i det hele taget har været lidt omtåget på grund af min tand.
Men her kommer lidt stemningsbilleder af biler, fester osv.









Der var fede biler


Og knap så fede biler:)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar